Over de Grote Kerk

Vrijwilligers

Voor 1 à 2 dagen per maand zoeken wij vrijwilligers die ons willen helpen bij de openstellingen van de Grote Kerk en De Haagse Toren. Naast de aangegeven vrijwilligerstaken is er bij ons genoeg ruimte voor doorgroeimogelijkheden!
Ben jij die enthousiaste vrijwilliger welke ons team wilt komen versterken? Meld je hier aan en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Wij zoeken vrijwilligers!

Over de Grote Kerk

Midden in het historische hart van de Haagse binnenstad vind je onze iconische evenementenlocatie: de Grote Kerk. Al bijna 40 jaar doet deze locatie menig bezoeker even met zijn ogen knipperen bij binnenkomst. De Grote Kerk behoort, samen met het Binnenhof, tot de oudste gebouwen van Den Haag. De historische ambiance voel je dan ook direct zodra je over drempel stapt. Maar liefst 2200m2 maakt de Grote Kerk uitermate geschikt voor beurzen en congressen, maar ook een chique diner, feestelijke borrel of bedrijfsfeest behoren tot de mogelijkheden.