contact@grote-kerk.nl 070-737 0325

Zalen

De Grote Kerk beschikt over drie verschillende ruimtes die los van elkaar of gecombineerd gebruikt kunnen worden voor jouw evenement. We hebben een zee aan ruimte beschikbaar, toch voelt de Grote Kerk door de historische ambiance warm en sfeervol aan. We verwelkomen je graag!

Kerkzaal

• Seminar tot 1300 zitplaatsen
  • Borrel tot 1650 personen
  • Diner tot 900 couverts

Door de enorme ruimte kan de kerkzaal het decor zijn voor jouw beurs of congres, spetterend bedrijfsfeest of chique diner. De ruimte is flexibel in te richten en doet door de zuilen, de prachtige glas in lood ramen en de bijzondere details statig aan.

360 graden video Plan een bezoek

Hoogkoor

• Seminar tot 208 zitplaatsen
  • Borrel tot 500 personen
  • Diner tot 170 couverts

Grenzend aan de kerkzaal vind je, op een kleine verhoging, het hoogkoor. Een prachtige sfeervolle en indrukwekkende ruimte voor jouw evenement. De kerkzaal en het hoogkoor zijn ook gecombineerd heel goed geschikt als één grote evenementenruimte.

360 graden video Plan een bezoek

Van Assendelftkapel

• Seminar tot 70 zitplaatsen
  • Borrel tot 80 personen
  • Diner tot 60 couverts

In de kerk vind je tot slot de prachtige Van Assendelftkapel (70 m2). Deze chique ruimte met intieme sfeer is met name geschikt voor kleinere gezelschappen voor onder meer vergaderingen, zakenlunches, ontvangsten, presentaties en diners.
Deze intieme kapel met prachtige kruisgewelven en spitsboogramen biedt de ideale locatie voor een stijlvol diner of een vergadering.

360 graden video Plan een bezoek Vergaderarrangementen

Plattegronden

Benieuwd naar wat meer details over de afmetingen en indeling van onze zalen? Download vooral de plattegronden even, die geven je meer details.

Plattegrond Grote Kerk
Plattegrond Grote Kerk met raster